Valparna!

Nu är alla svarta bebbar sålda, har fått jättebra hem, två kommer garanterat till utställning.
tyvärr så gick Barbro tom, vilket jag tror ni redan förstått, verkar bara hända tråkiga saker här hemma nu.

Vi hoppas att det vänder Sivan är ju parad och OM det finns några valpar i magen så ska de komma i slutet av april.

Lillis sista kull föddes förra tisdagen, så om man vill ha en sista chans till en Lillis son så gäller det att vara snabbt framme.



Idag ska jag fixa med begravning av Lilla Moster, igår tömde vi hennes rum på boendet. I nästa vecka ska jag gå data kurs ti, on, tor, slipper jobba onsdag natt men jobbar torsdag natt. Blir spännade att jobba dag :)

Snart ska jag träffa Cathrin och gå en långsväng med brutterna.

Hoppas på några bra kort.

Dagens bild.




Glitter halsband och koppel från Crufts.


Ha en bra dag   Lena




Kommentarer
Postat av: Mariann

OJOJ, der hadde jeg shoppat masse halsband....Jeg skal dit neste år, og det ser ut som om jeg må ha med min sambo's kreditkort også..hahaha



Ser fram i mot fler kort från resan.



Mvh

Mariann

2010-03-21 @ 11:38:59
URL: http://www.mariannz.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0