Puppe.

Igår var vi på ringträningen i SKKs garaget. Johanna höll i ena gruppen och Svante i den andra. Jag tog med mig Puppe eftersom Jessica jobbade. Han hade ingen aning om vad som skulle hända. Kul med många hundar, mindre kul att det var i ett garage när man är åksjuk och förknippar alla bilar med illamående.

Efter en lite stund på plats som kom han igång, när han väl förstod hur han skulle springa, stå, osv.
Han var jättedukig fast han bara är 5½ mån.

Lite bilder, han ser så ledsen ut på bilden , men det var han verkligen inte.





Brottning  mellan Puppe och Mjaui.



Brottning mellan Verner & Puppe.





Idag var Janne & jag på en långsväng med de stora hundarna. Tog några bilder på pojkarna.





Ha det så bra, natt jobbar jag. /Lena



Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka fina kort ni fick till på dom stora! Kom upp till Dalarna och fota Wilfred ;-) Har liiiite problem å få till något annat än springkort... Jaja bara å ta nya tag inom det närmaste! Ha en trevlig natt på jobbet!

2010-03-04 @ 00:16:09
URL: http://winstonochwilfred.cybersite.nu
Postat av: Tina & co

Fint han står,Puppe liten:-) Måste säga att naken Mjaui verkar vara en helskön krabat!



Ha det!

2010-03-13 @ 15:02:46
URL: http://www.bluewingfires.com
Postat av: Linda

Hej!

Jag kom in på er blogg då jag googlade på ringträning för min hund. Har hört talas om Rinkebygaraget, var det bra tyckte ni? Är det fortfarande på tis kl. 19?



Fina biler ni har!

2010-03-15 @ 00:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0