Natt!

Sitter på jobbet kl är kvart över 00 på natten. Det är lugnt o alla sover. Just gått en runda.

Jobbar två nätter sedan ledig i helgen, ska bli kul för puppe Tina & Pia med dotter kommer på besök.
En massa saker som jag ska hinna med men aldrig får tid för. Ska se om jag jag lyckas  på lördag.

Pratade länge med en vän som hållit på med hundar i typ 50 år, hon säger så kloka saker.
Skönt att det finns sådana människor.

Fick reda på en jättekul nyhet idag, ser verkligen fram emot det, kommer betyda såååå mkt.

När jag parat Maggan om typ 14 dagar ska tala om vilken hane det blev. :))))



 

En vanlig natt på jobbet :)
/Lena

Kommentarer
Postat av: Annagreta

Vilken härlig bild på den gamla damen och mopsen!

2010-07-29 @ 10:39:50
Postat av: Tilda & c/o

Underbar bild på damen & Mops :-) Är det Maggan?

Kul att du börjat blogga igen :-)

Spännande med nyheter ;-)

kram från norr

2010-07-29 @ 14:18:32
URL: http://www.precioushills.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0