Ja vad ska man säga...

Hej alla snälla människor, jag utgår från att alla de där som tycker sååååå himla illa om mig inte kollar här.

Det var så att jag fick ett mkt arg telefonsamtal sent igår kväll, typ kl 23 !!!! Kan säga att Janne var galen, inte nog med att han vaknade, han kunde inte somna om när jag berättade innebörden av samtalet. Det är inte första gången som han blir förbannad över att jag lyckats sälja till en knäppskalle.

Nu ska inte mina underbara valpköpare ta åt sig, ni vet att utan er skulle jag inte komma någon vart och utan mig skulle ni inte ha så fina hundar :))) hihi
Usch vad mkt energi det tar ,har bestämt mig att dessa människor klarar jag mig utan.

Min semester är slut ska snart åka o jobba. En del pyssel med lite papper.

Satt in nya kort under valpar på Puggens nya STJÄRNOR

Puggens Zten & Puggens Ztanley 2 jättesöta pojkar som är 7½ v, mkt spännande stamtavla, inte mina gamla linjer.

Cathrin vilken tur att jag har dig <3. Vad kul samtal, ser redan fram emot det :)))))))))))))

Sätter in en bild på Z pojke

Maggan har börjat löpa, o jag har hittat en skitsnygg hane :)))))

Kram alla snälla människor,


Kommentarer
Postat av: sofia

Kul att du skriver på bloggen igen. Har nu velat klart mellan Norrköping och Eskilstuna och anmält till E. Hoppas vi ses där.

Postat av: Cathrin

Visst ska det bli kul Lena? Jag längtar MASSOR, det känns väldigt spännande och positivt! Det behövs positivitet i mitt liv just för tillfället! :)

Mysig fika i centrum idag.... jobba lungt!



Kram

2010-07-28 @ 21:29:48
URL: http://www.kennelpzazz.se
Postat av: anonym!

Sluta snacka så mkt! Om du klarar dig utan dina "knäppskallar" till valpköpare.. Varför låter du inte de vara ifred då da?

2011-01-31 @ 22:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0