En sådan dag!

En sådan dag som idag är det inte mkt att skriva om, ösregn, jag sover & ska jobba igen.
Imorgon blir det nog bättre. :)

En SOLIG dag vid havet.

Verner älskar vatten, bada, plocka upp stenar, hämta pinnar bara gå o skrota i strandkanten.
Lilla Sussi var med denna dag, tänkte att kanske hon också gillar vatten. Bilderna kommer tala för sig.













Det var inte alls kul med vatten tyckte Sussi, Nu gäller det att hålla sig undan.


Hua vad jag fryser.



Ska försöka krypa in i kamera väskan, till saken hör att detta är en av de där varmaste dagarna typ 30 grader.



Det här blir bra, så får han tillbaka han som blötte ner mig.



Ska sätta in lite bilder en annan dag på bad guden Verner.

Ni som brukar titta på Äntligen Hemma, tyckte jag såg något jag kände igen när vi var vid badet, japp, bad, uterum med bastu i en bergsskreva. Ett av vårens sista program.



Nu är det o hoppa in i duschen o åka till jobbet,  1 natt sedan helg :)

Ha det Lena

Kommentarer
Postat av: Cilla

Lilla Sussie då :-)

Lycka till i natt, jag har helgpasset själv...

2010-07-29 @ 18:50:51
URL: http://www.skorbyglantan.com
Postat av: Susanne

MEN <3 hur söt är inte lilla Sussi - supersöt!

2010-08-31 @ 18:16:30
URL: http://www.irmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0