Valpar!

Om det är någon som letar valp, då gula mopsvalpar. så kan jag rekommendera.

En gul mopspojke född 3/8-09
Han finns på Faunus kennel, Gun Bergqvist i Vallentuna.  08 51174230

Han är efter vår Lillis Siivas Fabulous Forever, mkt söt hane för sällskap och utställning.


Sedan finns det gula mopstikar på kennel Crossway's hos Ylva Johannsson  0159-70336 alt 073 7713949
Även dessa är efter Lillis. mamman heter Strandsmedjans Hanna

Tyvärr så kan jag inte visa några kort pga att min dator inte vill samarbeta med min dator :)

/Lena

Kommentarer
Postat av: Tina & co

Inga valpar hos er ännu? Ha en skön helg,,,själv jobbar jag denna..

Krama Conny??? 4 benta polarna från oss :-)

2010-01-29 @ 22:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0