Söndag

Idag hade jag tänkt hoppa upp tidigt för att henka på Janne till klubben, MEN ; igår kväll skjutsade jag Nisse och hans kompis till grannbyn, det är lite svårt att ta sig dit kommunalt. dom skulle parta lite hos en kompis som köpt lägenhet.
kl kvart över 24 så ringer Nisse, Elliot har blivit slagen i ansiktet på pendeltåget helt oprovecerat.

Japp hoppar i kläderna för att åka till Solna där de hoppat av tåget och hämta 4 st lite chokade ungdomar.
Fan va arg man blir, tur så hade den puckade killen en bra kompis som hoppade imellan och sa åt sin kompis och bad så mkt om ursäkt, men då var ju skadan redan gjord.
Fattar inte att det ska behöva va så här, men men nästa gång följer jag med ut .....

Alltså var jag lite trött på morgonen, Jessi hade festat hos Johanna igår så jag tog med spooky/conny till klubben
Idag kräktes han inte men det är inte kul, dreglet hänger. Så är han som sur en lång stund efter.
Tyvärr så sätter han ihop min jacka + koppel = bilen, fast jag försöker att gå ut utan att åka bil. Hoppas det blir bättre, han ska ju snart gå på kurs och då åker vi bil dit, vi får väl åka någon timme innan.

När vi var på klubben så tränade vi lite sitt, ligg, linförighet :) han var jätteduktig.
Janne fixade lite nu på kvällen och det gick jättebra, när de tränat klart så tittade Spooky på Janne och gick fram till honom och la sig "ligg", hur duktig som helst:))

Tyvärr så blir det inget kort då min dator och minneskortet tydligen har en konflikt.

Hörs i morgon  Lena

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hmm märkliga människor det finns... det finns knäppon bakom var och varannan buske verkar det som.



Strejkar datorn allt för mycket så kan du alltid ringa David så kan han se vad han kan göra med den!

2010-01-25 @ 09:26:41
URL: http://www.skorbyglantan.com
Postat av: Pia och Ozzy

Hemskt otäckt med oprovocerat våld sådär!

Jobbigt att Spooky är så åksjuk. Har ett lite minne av att Pappa Ozzy var åksjuk som valp. Men tack och lov försvann det helt! Hoppas att det gör det snart på lilla Spooky också!

2010-01-26 @ 20:13:57
URL: http://www.aussiebuddy.se
Postat av: Pia och Ozzy

Hemskt otäckt med oprovocerat våld sådär!

Jobbigt att Spooky är så åksjuk. Har ett lite minne av att Pappa Ozzy var åksjuk som valp. Men tack och lov försvann det helt! Hoppas att det gör det snart på lilla Spooky också!

2010-01-26 @ 20:14:39
URL: http://www.aussiebuddy.se
Postat av: Nina

Fyy vilken otäck händelse...Knäppgökar finns det ju överallt nu för tiden.........

Härligt att du börjat blogga igen,spännande tider med alla valpar och det vill vi ju inte missa för allt i världen :-) Så keep on blogging,ja du förstår;-)

Kram på er

Nina,Kjell,schärfar och mopsar

2010-01-27 @ 11:48:53
URL: http://winstonochwilfred.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0