Händer inte mkt nu

Jojo va snö vi får, man ska nog inte klaga, men nu är det nog i mesta laget för en Stockholmare.
Jag vet att alternativet så här års inte är så lockande. Snö under februari sedan kan vi börja med vår.

Jag har planterat en lite vår grupp av blommor som jag skulle visa är på bloggen men den hinner väl vissna innan jag kan få kameran och datorn o vara vänner.

Imorse vaknade jag av att Anneli började flåsa för fullt, tror nog att det är på G, men det tar nog sin lilla tid.
Det är ju några dagar för tidigt.





Cilla jag vet inte riktigt när jag ska ringa dig, detta snöväder ..
sms dig.

/Lena

Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha,svart/vita,nja dom skulle du nog få behålla själv ;-)

Ska se om jag kan få till några kort på grabben!

Ha en bra kväll

2010-01-28 @ 18:45:18
URL: http://winstonochwilfred.cybersite.nu
Postat av: Netttan

Lycka till med dom små !

2010-01-28 @ 19:33:23
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0