Sorg hos många.

Konstig!!!
just idag är det minst 4 personer som jag känner som blivit av med sina älskade hundar :(
Någon var gammal, några var sjuka, och någon blev akut sjuk.

Om man aldrig själv haft ett djur och förlorat den vet man inte hur otroligt svårt och tungt det är när de går bort.
Vi vet att vi i bästa fall får ha dem till låns i 10-14 år. har vi dessutom tur att de får vara friska den tiden.
Detta är den stora mardrömmen för en djurägare. Åren går så fort.

Vill bara säga att jag tänker på er och lider med er.



Kram Lena




Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna in i min blogg http://klaraearlingh.blogg.se <3

2010-02-08 @ 23:50:12
Postat av: Erica

Usch jag vet precis hur det känns att förlora ett husdjur. Lider med dina vänner(?)..

2010-02-09 @ 00:23:32
URL: http://ericaadeen.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jobbigt.. jag har känner en kille som är då släkt med mamma och han gick bort förrigår pga cancer. Känns som om att många försvinner nu för tiden :/..

2010-02-09 @ 00:28:52
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med.Jag misste min katt i en leversjukdom och det var hemskt.

2010-02-09 @ 00:34:39
Postat av: Annika Sundkvist

Ja, det är den dagen man tror aldrig ska komma! Men den gör det tyvärr....:( Har förlorat både hundar & katter så jag vet hur det känns. Skänker mina tankar med dessa som nu kommit till den fruktansvärda dagen.

2010-02-09 @ 15:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0