Prommis!

Idag var jag med Johanna till Cykelringen. De har haft annons på en cykel i helgen. Om de fanns någon kvar idag skulle den bara kosta 1995 kr, en sådan tant cykel med 7 växlar. Riktigt bra köp. Johanna jobbar i Åkersberga nu så nu kan hon cykla till jobbet och spar lite pengar.

Efter det så hade jag bestämt med Nisse att vi skulle gå en sväng med hundarna, inte alla :)

jag hade läst på kommunens sida att de plogat 5 km slinga på en av våra små sjöar. Tänkte jag att det blir perfekt, inte mkt folk ut heller.
Märkligt, men ett naturfenomen, när snön ligger och täcker isen bildas det sprickor under där vattnet kommer upp.
Skit, jag som trodde att när det varit - gr i typ 2 mån så trodde jag att det säkert var bottenfruset.
Knölig is, som de ej kunnat plog !!!!!!!!!!!! det blev en lite u-sväng och tillbaka till bilen.
Nu har jag lärt mig det. Det är så tråkigt att det inte finns några bra ställen att gå på, Vill inte gå med koppel på alla.

Imorgon måste jag åka och fixa pass, det har jag förträngt.



Ha det Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0