Nu är det helg.

Nu har jag jobbat 2 nätter, blir lite seg. Ska väl hoppa upp och städa.

I morgon ska jag på en inofficiell utställning i Sollentuna och heja på våran lilla Billy. Carola har tränat för full, ska bli kul att se hur pojken utvecklas.

När vi var hos Carola i somras och hälsade på tog jag som vanligt ett antal kort, bl a på en jätte vacker ek, vet inte hur gammal den kan vara, det framgår inte riktigt hur stort trädet är på korten.

Sommar EK



Sedan var vi där i julas och då försökte jag knäppa en bild.



Blev ju inte så bra, men då skickade Carola en bild på trädet i januari sol.



Ser fram emot trädet i vårskrud.

När man åker från Västerås till Skultuna, så står det en jättesnygg EK på vänster sida på en åker.

Den står bara och väntar på att jag ska stanna och ta en bild, får väl se nästa gång jag kommer till byn, OM ingen som åker där varje dag stannar och tar en vinter bild på den fina EKen. :)

Tina: Händer inte mkt här nu, vi nyser på. Puppe när inte dålig på något vis, men snorig. Peppar peppar än så länge har små valparna klarat sig. Men jag skulle nog inte skriva det.

Det börjar närma sig, tänker på flyg resan, ser jättemkt fram emot att vara i England, men att ta mig dit.
Herre gud, kommer väl få dåligt ryckte när jag lullar av helpackad i Great Britania.

Måste visa, när vi var hos Carola tog jag kort på på en lite älder amris dam, man kan snacka om att jag klev över gränsen, det var inte okey. eller ?



Gullis.


Återkommer med bilder på Billy boy imorgon.. /Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0