Måndag.

Måndag, just denna måndag var 3:dje vecka är lite ångest laddad. ska jobba 5 av 7 nätter. pust


Nästa söndag är det Årsmöte i Mopsorden, hoppas verkligen att alla kommer. Mopsen har ju ökat enormt mkt. Vilket också borde ses även på intresset för rasklubben.

Förkylningen här hemma (bland hundarna) börjar lugna sig, nu är det bara Maggan som snorar. Får se om hon orkar jobba med mig denna vecka.

Valparna har ännu inte blivit förkylda så jag hoppas verkligen att de klarar sig. De växer så det knakar, börjar snyga runt istället för åla.

Fick ett återbud i helgen så ev har jag en hane kvar, det är ju så att jag gärna vill se hur de utvecklas innan jag säljer till enbart sällskaps hem. Skulle ju vara kul om en svart Puggens pojk visades i ringarna. Men men vi vet inte än hur de utvecklas.


Nu är det mindre än en månad kvar till min stora resa, jo jag har fixat pass, ska hämta det idag. Nu vet jag inte om det kommer gå att använda för det kortet :))))))) Tur att de tar fingeravtryck nu för tiden.

Har inte hunnit tömma kameran på gårdagens bild.

Sätter in en  bild på min älsklig. Puggens Arthur humle



Ses  Lena

Kommentarer
Postat av: Tilda

Vilket hästskift du har! Jag jobbar "bara" 4 nätter i rad :-)

Ha de!

2010-02-15 @ 18:56:48
Postat av: Gollum med flock

Spännande med en resa snart. Vi gillar hunden på bilden skarpt, du får gärna visa fler bilder på honom. Han har fin färg! ;-)

2010-02-16 @ 08:43:33
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: Cathrin

Hej vännen!

Vad duktig du är som har varit och fixat passet! Jag blir jätteglad över det!

Det blir så tråkigt annars att åka över till Cruft's utan dig nu när vi har längtat så länge!

Rädd om dig och jobba försiktigt!

Kram Cathrin

2010-02-16 @ 12:59:04
Postat av: Annagreta

Hoppas precis som du att det kommer många till årsmötet (drygt 40 anmälda!) men nu kanske vädret ställer till det.

Skönt att inte valparna blivit förkylda för det är jobbigt med snoriga "småttingar".

Förstår att du ser fram mot resan till Crufts och att du får en härlig resa och får se många fina mopsar.

Annagreta

2010-02-19 @ 11:02:18
Postat av: Tina & co

Men halloj i stugan,,bilder på valpar efterfrågas OCH på Puppeluppen,,har han blivit stor och tung nu ;-)

Ha en sköön helg med mycket spårträning i stekande soool ;-)

Tina & co

2010-02-27 @ 15:52:51
URL: http://www.bluewingfires.com
Postat av: Emma

Men oj vad han är lik min Lloyden!

Eller... oj vad Lloyden är lik sin far, menar jag :)

2010-09-22 @ 13:55:31
URL: http://www.05-14.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0