Lördag på Tyrol :)

Janne & jag fick biljetter till Jerry Williams Show *Dynamite* på Tyrol av våra barn i julklapp.

Idag var det dax :), Vi fick platser på eftermiddags showen, God mat och en jättebra show.
TACK, Jessica, Johanna, & Nisse för den jättefina presenten.



Menyn,  Vi fick ett förhands tips av Jerry att ryggbiffen inte var helt toppen, så vi tog Laxloin med varm sallad.
Till efterrätt tog jag en äppelpaj med vaniljsås, Janne tog bara en kaffe.



Den siluetten kan man inte ta miste på.





Jag hade bara lilla kameran med mej och den funkar inte så bra vi sådanan tillfällen.
Fick ett par filmer oxå. Nice.


Härom dagen försökte jag ordna med att ta fina kort på valparna, vad nu kunde få mig att tro att det skulle gå :)))

Efter en lång stund och bara eländiga bilder så somnade de så söt i en ny hund/katt säng. Bara 2 med på bild.




Vecka som gått har som vanligt gått för fort fram, Årsmöte, parningar. Skulle ha besök på onsdagen, men då var mitt huvud inte sig själv, fick tyvärr ställa in det. Imorgon söndag kommer det 3 besök på olika tider.

Siivad Glittra är parad och OM vi har tur så får vi gula små valpar i april.


På återsende Lena

Och du som raderade mig från FB, behöver ju inte läsa här heller. :(

Kommentarer
Postat av: Tilda

WOW Jerry Williams!! Vad roligt att få gå på hans show:-) Jag har oxå sett han live! Har ju fått växa upp med hans musik o Elvis P och gänget och gamla bilar chevor & Playmonth osv :-)

Har du blivit raderad på FB? Strunt i det!

Sköna svarta praliner!!!

NYFIKEN..vem är Glittra parad med?

Jag fattar inte hur du hinner allt, du är en super kvinna!

Nä snart ut & jobba,skötom dig så hörs vi

Kram

2010-02-27 @ 20:01:42
URL: http://www.precioushills.se
Postat av: Cilla

Skruttorna vad söta de är! Är så glad att jag var med när de svarta små pärlorna kom ut :-)



Stressa inte ihjäl dig nu Lena!!!

2010-02-27 @ 22:56:46
URL: http://www.skorbyglantan.com
Postat av: Tina & co

Såna små sööta knubbisar:-)

2010-02-28 @ 10:46:51
Postat av: Katrin

Vilka sötnosar :)

2010-02-28 @ 19:33:40
Postat av: Carola

Syns man inte på FB så finns man inte ...eller?! ;P Sköt om dig och hoppas huvet är bättre.

Kram Carola & Billy & Co

2010-03-01 @ 09:47:28
Postat av: Nina

Ojojoj vilka små godingar till lakritstroll :-)

Tur att Wilfred är en bäbis annars hade man nog "råkat" kidnappa en liten svarting,hihihi!

2010-03-02 @ 12:22:58
URL: http://winstonochwilfred.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0