9 Nätter

Ja nu har det gått nio nätter, dvs min långledighet. Konstigt vad fort den går.

Idag ska jag åka och fixa pass, eftersom jag inte fick till det sist.

Puppe blev förkyld eller smittad på sin valpkurs, tyvärr så har alla mina hundar fått samma förkylning, t o m katten går runt och nyser. Hoppas nu bara att inte små valparna får det, de är ju för små för att klara en förkylning.

Inatt blev Lillis pappa till en hane och fyra tikar, en av valparna var visst lite svag så vi får väl se om den klarar sig.

En gamla kompis som jag tyvärr inte träffar så mkt nu för tiden, hennes son Per Kasperi 16 år har blivit uttagen till paraolympics i Vancover.
Han är uttagen i laget som tävlar i Kälkhockey, jag tycker att det inte är något bra ord på vad de gör.
Låter som något man gör på dagis.

Helt övertygad om att Per och hans lagkamrater kommer hem med en medalj. Vi hejar för fullt.

bild lånad från handikapförbundets sida.


/Lena

Kommentarer
Postat av: Tina & co

stackars er och de snuviga hundarna,,,Krya på flocken!



kan tänka mig att det frustas o låter i förkylnigstider ..hoppas verkligen mamsen och valpar klarar sig! Håller tummarna...

Bye Tina & co

2010-02-10 @ 16:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0