Katten!

Nu var det måndag igen, har inte varit så bra på det här med bloggandet. Men har haft rätt mkt för mig:)

Den nya lilla typen som flyttat in här, tar rätt mkt tid så här i början. Det är väl för att jag är ovan.
Kommer några bilder på honom, han ska stå på tangentbordet när jag bloggar :))





Han är ju jättesöt när han är trött.





Valparna har börjat fara runt i lådan, märks att de hör när man kommer. Men inte så roliga att ta bilder på än så det får bli en gruppbild jo det fattas en.





Denna vecka åker Kjälle hem igen efter att ha varit här på "semester".

Men på torsdag kommer det tillbaka en hane. Får vi ser hur det går. Brukar aldrig vara några problem.

Jag jobbar långvecka vilket innebär att jag sover rätt mkt, men ons em, tor , fred går det bra att nå mig.
Sedan går det ju alltid att ringa på natten, har mobilen med mig,

Ha en bra dag Len

Kommentarer
Postat av: Stellan

Men asså, Lena...

Det är ju musen man ska raka, inte katten!

2009-09-22 @ 22:07:27
URL: http://vardagsmighty.blogspot.com
Postat av: Tilda

Oj, vet inte vad jag skall säga..jag som var/är nog rädd dina "vanliga" katter ler nu får jag ta med mig pepparspray vid nästa besök skratt . Den såg verkligen annorlunda ut;-) Skall ringa nån kväll, har massor att prata om.

Kram Tilda

2009-09-23 @ 19:57:17
URL: http://www.precioushills.se/
Postat av: Susse

Åååååå vad jag tycker han är fin, jag vill oxå ha en....=)Hade jag inte haft en man som sagt NEEEJ jättehögt och bestämt =# så hade jag oxå haft en =D

Kram Kram

2009-09-25 @ 19:08:56
URL: http://www.irmas.se
Postat av: Carola Hellmin

Är det mycket pälsvård på nya krabaten? Vad heter han ..Gollum? Kram Carola

2009-09-29 @ 21:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0