Mjaui!

Hallo, tiden går och jag blir inte bättre på det här med bloggen, :( Tappat en del läsare vilket är tråkigt.
Får se om jag kan få till det att skriva mer.

Min nya lilla älskling naken katten som fortfarande inte har något namn, kallas allmänt för Mjaui (Jessis namn från dag 1)

Han är verkligen en jätte rolig, trevlig, precis en sådan som jag ville ha. I lördags var Joahnna och jag och hämtade hennes mob som varit inlämnad. Brevid telefon affären hade det öppnat en ny Zoo affär. Jag har tittat lite efter en skönt katt hus typ igloo, men när jag hittar ett snyggt och bra kostar de jättemkt. men här hade dom verkligen det jag sökt utom ett fel.... FÄRGEN. men nu ska vi snart kastrera Mjaui så han kommer älska färgen.

OM jag hade förstått hur mkt han längtat efter ett eget litet hus hade jag natuligtvis köpt ett tidigare.
han har nästan inte lämnat huset på hela helgen, huset står kvar på köksbordet, vet inte riktigt var de ska stå för att inte Mopsarna ska pinka på det.
Här kommer några bilder på Mjaui och hans nya hus, fick ta utan blixt, han blundade på alla bilder med blixt.
utan blixt blir det lite suddigt.



Rosa med silver hjärtan :)









Min lilla gulliga kisse.   /Lena

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Jamen guses så mysigt han har där inne. Vilken TUR att jag kom förbi med en bur fylld av ludd så att du förstod att det var så han ville ha det :-)

2009-11-23 @ 12:40:08
URL: http://www.kennelpzazz.se
Postat av: Cilla

Néa deklarerade att hon gärna vill ha den rosa "iglon", men katten får du behålla själv skrattar

2009-11-23 @ 12:46:09
URL: http://www.eureniusdesign.com/mops
Postat av: Carola Hellmin

Jag hade också velat ha ett hus att gömma mig i om jag såg ut som honom. ;P Nej, jag skojar... han är söt-ful-söt och ful.. men söt! Kram Carola <3

2009-11-23 @ 18:20:48
Postat av: Nacho & Co

Jag diggar den där katten mer o mer trots att jag inte e någon kattperson direkt.

2009-11-23 @ 21:05:24
URL: http://www.nacho.cybersite.se
Postat av: Katrin

vilken supercool kisse ni har:) han ser så mjuk och go ut.



Ha det gott



//Katrin



2009-11-23 @ 21:47:06
URL: http://nogg.se/Daisymopsan
Postat av: Annagreta

Han ser verkligen ut att trivas i sitt hus! Har sådant till min också, även om hon har lite för mkt päls för att riktigt trivas i den. Men den finns kvar efter min oriental.

Verkligen en myskisse den där lilla saken!

2009-11-25 @ 20:28:41
URL: http://www.tootickis.se
Postat av: Anonym

Tja Lena,



Ja, du det där med bloggar är ingen lek. Som om man inte har tillräckligt med dåligt samvete ändå:-) Skriv när du kan och har ork, det är mitt råd.



När det gäller katten så är han jättesöt, och jag kan tro att han är glad över sin iglo - nu saknar han bara en skinnflikskompis -klart han skall ha en äkta polare!

Och jag råkar veta en uppfödare som har en sådan.... SKRATT



Ha de gött

Jeanett

2009-11-25 @ 22:15:00
URL: http://www.jeandark.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0