Vad gör man??

Nu har jag haft en dålig period med min dj...la bihåla igen. Fem dagar i rad som jag går och lägger mig och vaknar med huvudvärk, det är som om jag skulle ha en för trång hatt på mig hela tiden, sedan dunkar det i huvudet och ansiktet så fort man sänker sig lite grann.

Jag har fått cortison nässpray, rinexcin, inhalatorn, div olika smärtlindrande tabletter.

Blev ju rätt bra efter inhalatorn, men sedan fick jag en förkylning för 2 v sedan, det är väl rest ifrån den.

Men men, det ska väl ge sig detta med, Blir ju inte bättre om jag skulle ligga inne.

Idag ska jag nog hjälpa mor med inköp av blommor, om hon inte redan gjort det.
Jag har ju två gammla mostrar, som de flesta får höra om. Nu bor bägge på hemmet. men i förra veckan var jag i deras gammla hem för att ta med lite saker, då passade jag på att ta lite kort som jag ska göra en en bok av.

Men jag gick ut på balkongen för att ta kort på "utsikten", De har bott där väldigt länge och har koll på allt, så jag tänkte att hon vill se hur det ser ut nu. ;)
Men kolla träden, visst är de häftiga.





För er som läser detta och är med i Mopsmaffian, så är detta Milles kvarter, tror att det är han som markerat på träden så de blir så här. :))

Hörs   /Lena

Kommentarer
Postat av: Cilla

Äsch hade jag och Mina kunnat komma i morgon så hade vi gjort det, men vi har föräldramöte på det nya dagiset :-(

2009-05-26 @ 18:17:14
URL: http://www.eureniusdesign.com/mopsar
Postat av: mli

Krya på dig! Själv är jag på bättringsvägen...bara den förbannade hostan kvar.



Hade gärna kommit imorgon...men en trasig bil sätter stopp för dom planerna. Hoppas att ni får en trevlig träning!

2009-05-26 @ 18:21:48
URL: http://mliwannberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var jag som skrev inlägget ovanför ;))) Min dotter har suttit vid min dator och hennes namn var sparat automatiskt.

2009-05-26 @ 18:23:22
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Nacho & Co

Samma här, möte på det nya dagiset!!

Synd men vi får försöka komma nästa gång.



/Nacho & Co

2009-05-26 @ 21:57:32
URL: http://www.nogg.se/nachoman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0