Slö !!

Slö blev min överskrift till dagens blogg, eftersom jag inte skrivit på några dagar. men när jag frågar Nisse om han har någon ideé om överskrift,... och jag kommer på SLÖ, säger han genast, Nä skriv inte om mig igen :))

Igår kväll så åkte jag ut till klubben med Janne, skulle träffa Cathrin för en sväng med hundarna.
Janne tränade lite med Catharina och Sylvia.







Cathrin och jag gick vår gamla vanliga sväng, hade väldigt tur med vädret. Ös regnet kom precis som vi hoppade in i bilen.

På svängen så finns det ett stort område med slånbärsbuskar. Jag försökte ta en närbild på blommerna, men det gick inte så bra med den lilla kameran.





När vi gått en bit upptäcker jag att mina koppel är borta, vi får vända och gå tillbaka för att leta.

behövde inte leta så länge:))))




På måndag den 11/5 kl 19,00 så har Johanna teori i Handling på DTBK (se under mina länkar) koster 50 kr för icke medlem.


Återkommer om detta.

            /lena


Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hej kompis!

Mysigt det var att gå vår "gamla runda" igen :-)

2009-05-07 @ 11:12:55
URL: http://www.kennelpzazz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0