Nu är helgen slut.

Jaha så var denna helg till enda. har väl inte gjort så mkt. Gått långa prommisar i power tempo med Cathrin.
Om Cathrin går ner en massa i vikt så är det min förtjänst. jag kliver på i skogen och cathrin får jogga efter.

Om jag tar med kameran nästa gång så kan jag ta ett kort när hon kommer joggande.Hon hör ju inte heller vad jag går och pratar om därframme, ropar va sa du med jämna mellanrum, så jag får stanna och vänta in henne eller vända mig om och berätta en gång till. Så är det när man har en kompis med långa ben,
 Idag hamnade vi i värsta paint ball skogen. :) vet inte vad de sköt på men smällde gjorde det, och fullt med sådana kulor.
Men vi har varit duktiga vi har gått nästan 7 km två dagar och idag blev det lite kortare 5,5 km. Vi går fort :)

Idag var det utställning i Larv, det var några Puggens hundar anmälda.
Fick ett mej ifrån Steffes "Eddie" matte Malin, om att han fått en TREA!!!!!!!!!!! herregud vad hände.... jag skyndade att ringa henne, men nej Eddie hade kommit 3:a i sin klass, pust..
Hans bror Puggens Svenne slog till idag och blev BIM cert, SUPER GRATTIS, vi är jättestolta att "lillpojken" vann.

Det var en dansk domare tror att det var 40-50 mopsar, så det var ju jättebra gjort.

Puggens Hannah kom 2 BTKL,  Grattis till er också. Så stolt över er.

Jag får nog nya bilder på Svenne men sätter in en gammal tills vidare.



GRATTIS PUGGENS SVENNE  Till CERT BIM I LARV,   äg Christina Andersson

   /Lena

Kommentarer
Postat av: Nacho & Co

Stort grattis till snyggo Svenne o alla andra Puggens hundar!

2009-05-10 @ 20:41:50
URL: http://www.nogg.se/nachoman
Postat av: Malin

Haha Lena. Jag kan inte hjälpa att jag säger ett ord hit eller dit fel :S :D Är inte så bra på utställningstermerna HAHA!!!

Grattis Svenne :D

2009-05-10 @ 22:59:17
Postat av: Cathrin

Det är roligt Lena att du har samma uppfattning som mig om våra promenader, det känns tryggt och skönt :-) Det blir riktig fest sen när vi, i alla fall jag, är i mål hi hi hi!!

Du, GRATTIS till Puggens-framgångarna i Larv! :-) Att dina valpköpare håller fflaggan i topp när Puggens själva inte är där!

2009-05-11 @ 09:51:53
Postat av: Sussie

Ser era promenader framför mig skrattar gott Cathrins mål lär väl vara inom synhåll snart med den takten!

Grattis till alla framgångarna i ringarna!

2009-05-12 @ 12:16:10
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0