Bättre!

Idag var första gången på en vecka som jag inte hade ont i huvudet när jag vaknade, känner av bihålan men mkt bättre. Lite lustigt är det att jag som provar alla möjliga mediciner, så funkar inhalatorn bäst. Nu måste jag bara hitta en egen, har ju fått låna den av en jobbarkompis.

Var en sväng till TC med Jessi och Nisse, Jessi skulle titta efter ett par jeans, men vi var nog inge bra smakråd, för hon ringde dit Johanna.
Så vi köpte lunch och åkte hem. Johanna mötte upp Jessi i TC, får se om det blir några jeans.

Nisse och jag ska baka en tårta + städa lite. Nisse tycker inte att det behövs men jag har lite högre krav på städningen.

Nu tog han köket, kommer och läxar upp mig för allt som är fel i skafferiet och kylen, hur jag ställe/lägger saker fel.
Men det tar jag, för att få det snyggt i skåpen. Men då blev dammsugning och torkning av golv till mig:))

Ikväll har vi lite träning på klubben, hoppas det kommer någon, jag behöver träna Ulrika.

KL 19 på Danderyd-Täby brukshundklubb, Välkommna


Dagens bild blir på min älskling Margareta,



Ha det   Lena

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hej Lena!

Du ska bara vara GLAD åt att du har en egen liten Nisse som talar om HUR det ska se ut hemma medan du dammsuger och torkar golv. Jag har varken Nisse, någon annan nisse eller någon nisselina hemma hos mig. Hemma hos mig får jag bara skälla och styra upp mig själv hela tiden för de överiga som bor hemma hos mig verkar tro att de bor på ett hotell.

Fan, det är ju inte undra på att man är utbränd när man tänker efter...:-)

Vi syns ikväll!

Kram kram

2009-05-27 @ 15:04:07
URL: http://www.kennelpzazz.se
Postat av: Amanda

:O Mamma!

Jag har gått ut med TRE av dina hundar RUNT SJÖN idag! Plockat i och ur disk maskinen trotts min typ BRUTNA stackars tumme! Tack för uppskattningen.

2009-05-27 @ 20:35:57
URL: http://volkyria.blogg.se/
Postat av: Lena

Lugn nu flickor, inga bråk här :)))

Nisse kommer över till dig någon dag, så kommer Amanda hit och rastar hundar:)))

2009-05-27 @ 21:07:36
URL: http://puggens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0