2 maj

Min bil blev ju inte färdig till denna helg heller :(  

1 maj var det planteringsdag på klubben, jag åkte med janne ut redan kl 10. Tog med Anneli, Maggan och Verner.
solen sken och trevligt sällskap. Kan väl lungt påstå utan att ljuga att jag inte bidrog med så enormt mkt arbete.

Bar lite tujor. planterade några små penseer, & planterade några små häggar.
Gick en sväng med hundarna, några timmar senare kom Cathrin ut och vi gick en sväng till.

















Jag jobbar hela helgen, ifall någon undrar varför telefonen ligger av. Går av måndagmorgon.

Lite svårt att sova idag då alla i familjen är borta, el bakis. Janne är och dömer, Nisse sover hos Emelie och gissa vem som är bakis??

ha en bra dag i sol ni som kan, kom ihåg att på måndag blir det sämre väder, jag är långledig så det håller väl i sig.

                /Lena :)

Kommentarer
Postat av: Henrik Björklund

Hej



Rune Vs Molly 1 - 0. :-)



Allt flyter på riktigt bra här, Rune växer och har kommit bra in i familjen.



/Henrik

2009-05-02 @ 15:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0