Uppfödare!!!!

Uppfödare skulle vara enkelt att vara om.........
Ja usch och fy.

Tänker på dig Traecy, vilket elände du har haft. hoppas att allt vänder nu.
Blommorna är till dig.





Min gamla moster  Gärd 90 år har nu äntligen fått plats på ett hem, med inriktning på demens.
Imorgon ska jag hjälpa henne att flytta in. En del att fixa till henne.


Hoppas att stamtavlorna är klara så jag kan besiktiga valparna, eller hur Cilla??
Gissa om din bebis är söt, Maggans färg, och temperament:)))) Pitt bull
För att inte tala om värstingen i kullen Vilma, hon kommer äta upp sina schäfer kompisar.
Victoria ska bo hos Moa & Helené ett tag innan hon flyger till Brasilien.
Valdemar kommer bo i Hammarby sjöstad. & Verner hemma hos oss.

Ha det så bra  Lena

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag förstår inte riktigt vad du insinuerar Lena ;-P skratt

Men oj vad vi längtar tills lilla Mina kommer hem!

2009-03-30 @ 20:36:53
URL: http://www.eureniusdesign.com/mopsar
Postat av: Anonym

Valdemar kommer ha en Rhodesian ridgeback som bästa kompis, undra vad det skulle bli för utseende om dom hade lite fuffens för sig.

2009-03-30 @ 20:46:51
Postat av: Riikka

Lena! Folk vill se bilder på nya Puggens -Pitt buller! :)))))

2009-03-30 @ 22:50:25
URL: http://www.socomical.com
Postat av: Riikka

Lena! Folk vill se bilder på nya Puggens -Pitt buller! :)))))

2009-03-30 @ 22:52:59
URL: http://www.socomical.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0