Trött!

Inatt var det något med Maggan, hon skulle ut vid flera tillfällen. Nackdelen med att jobba natt är att om min natt sömn blir störd så tror min kropp att vi ska jobba. Så när Maggan väckte mig vid 02- tiden hade jag väldigt svårt att somna om. Efter 2 timmars snurrande, tittande på TV somnade jag. För att en kvart senare vakna för att Maggan skulle ut igen!!!!
Man känner sig som bakfull idag. Inget konstigt med henne idag,

Valparna är värsta terroristerna, verkar klara att flytta. jag tycker att alla ser mkt lovande ut.

Idag fick jag en jättesöt bild på Mor & Dotter, Sivan och Ulrika, iförda sina regnrockar.
Visst är de söta:))



Tack för den fina bilden.  jag kommer och tejpar Ullis öron i veckan.

Jessica köpte nya gympa dojor igår, hon vill väldigt gärna att de är med på min blogg????



Snygga?? Hon är iallafall mkt nöjd.

Det var lite tungt för Jessi går så hon och Bettan ta en power nap i soffan, dom tittar på film ?



Min snart 11 åriga älskling "Turre bebis"





Ha det  /Lena

Kommentarer
Postat av: Gollum med flock

Fin bild på din "bebis". Vi ser gärna fler bilder på honom. ;-)

2009-03-29 @ 18:45:14
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: Malin (p.stefan)

Jätte söta med regnrockar på :D

Jessica dina skor va också fina!



Alla bilder va fina på alla dina bebisar.. Jag tror att Bettan också vill ha en rosa regnrock med prickar.

2009-03-30 @ 17:04:19
URL: http://pugsteffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0