Trädgårdsmässa:)

I
idag ska jag gå på trädgårdsmässa :), ska se om jag kan ta kort med lite vår i.

Tack för ett långt och trevligt samtal Malin, det är alltid kul att jämföra ideér.

Idag fyller Staffan 60 år vill säga

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN STAFFAN.



                      STAFFAN & JANNE

Vet inte vad som blev fel, men jag la ut detta inlägget i morse. Sen kunde jag inte se det?????

Nu kommer det lite bilder ifrån Trädgårdsmässan, en lite förglimt på hur min tomt kommer se ut i sommar.



Mosshund



Vita liljor, vackrare i verkligheten



denna ska nog stå på mitten av tomten.



Nu kommer det många bilder på Azaleor. Inte för att jag gillar dem så mkt, Köper aldrig någon.
Händer att jag får en ibland, och den lyckas aldrig överleva särskilt länge.
Därför är jag imponerad av dessa, trodde först det var plastblommor.









Sedan kommer vi nog ha denna på altanen, så kan vi ligga och titta ut på Azaleorna.





Som en stor korg att veckla upp:)



Ett litet gulligt moss bord, synd bara för just mossa finns det dåligt med på vår tomt.
Får väl plocka i skogen.
Sedan fick vi proffs hjälp hur vi ska få en fin, bra , tålig gräsmatta.



  Hörs   Lena

Kommentarer
Postat av: Amanda & Cathrin

Åh vad vi ser fram emot att se din trädgård i sommar! Speciellt mosshunden!

Ses snart igen!

2009-03-27 @ 21:10:06
URL: http://volkyria.blogg.se/
Postat av: Tilda

Lyckos er som fått vara på trädgårdsmässa!!!Har jobbat som florist i många år och när jag ser dina fina bilder börjar man längta tiilbax till ett kreativt jobb!

Kram

2009-03-27 @ 21:17:22
URL: http://www.precioushills.se/
Postat av: Malin

Tack själv Lena!



Ibland kan man verkligen behöva höra någon annans åsikt. Tack för att du orkar lyssna. Ha en bra helg!



// Kram Malin

2009-03-27 @ 21:58:27
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Cathrin

Jag kan se oss sitta i den där korgen som vi vecklat ut, sippra på en god drink och kolla på alla fina blommor som du vårdat så ömt med dina gröna fingrar.

Tack för en trevlig dag bland blommor OCH bin :-)

Kram Cathrin

2009-03-27 @ 23:10:54
URL: http://www.kennelpzazz.se
Postat av: Cathrin

Jag kan se oss sitta i den där korgen som vi vecklat ut, sippra på en god drink och kolla på alla fina blommor som du vårdat så ömt med dina gröna fingrar.

Tack för en trevlig dag bland blommor OCH bin :-)

Kram Cathrin

2009-03-27 @ 23:11:32
URL: http://www.kennelpzazz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0