Onsdagnatt!

Klockan är 2,25 på natten, sitter på jobbet.
Än så länge har det varit en mkt lugn natt, hoppas att det fortsätter så.
Johanna jobbar också natt i en ute patrull, stackars henne som ska slira runt i snömodden.

Skrattade åt ditt inlägg, Tilda. Det är mkt snö för oss i Storstaden.
Så här års önskar jag nästa att jag bodde i skåne för att få vår fortare.
men så kommer jag alltid på att jag inte förstår språket:))))

Cilla & David hjälper mig med lite uppdateringar på hemsidan, så om något ser konstigt ut
eller fel, så mejla mig så fixar "vi" det.

Ikväll kl 20 på 3:an är det ett program om/ifrån Arlanda, Johanna och Thilda blev filmade när Thilda hämtade
Ulla-Britt, vet inte vilket avsnitt så det är bara att sitta och titta.

Nu ska jag jobba lite.
Hörs senare eller om det blir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0