Men hur kul är det...

Men hur kul är det 10/3.......



Här sitter man och längtar efter VÅREN, var är den????

Luften går ur en, jag är lite trött på det här slaskandet.

Idag kommer nog inte hända mkt mer en sväng med hundarna, ev bada någon.
Besök ikväll, för valptittning.

Jag måste skriva en grej som jag glömt bort.
Imorgon börjar jobbsvängen igen, onsdag och torsdag natt denna veckan.
Tur att jag fått mopsboken av cathrin så har man något att läsa på natten:))

Nu ska jag röja hos valparna.

Dagen blev lika tråkig som jag trodde.
Men jag fixade 20 min på terron:))) vet inte om jag gör fel men jag får ont i vänster höft.

Nu väntar jag på valpköpar besök, valparna är sååååå gulliga nu så det är jättekul att visa dem.

Johanna har fixat lasse pudel hela eftermiddagen,
Vilket betyder 1tim tovutredning 1 tim klippmaskin, 1 tim bad och 2 tim hårblås.
Varken lasse eller vi andra tycker det är kul.
Konstigt att man har mops:))))

Ses lena

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hej svejs!

Vad glad jag blir över att DU blev glad över boken jag köpte i England ;-)

Längtar att se de små, i helgen kanske? :-)

Må bäst!

Cathrin

2009-03-10 @ 22:56:08
Postat av: Malin

Japp vi undrar också vart våren tog vägen. Det är ju sjukt mycket snö just nu...men det som inte dödar, det härdar säger man ;))) Duktig du är som fortsätter att träna så ihärdigt. Vi andra brudar får passa oss när du dyker upp i sommar ;)))Det låter som valet av ras aldrig blir pudel i alla fall haha. Ja ja då är han väl otroligt snygg och fin nu kan jag tänka. Lycka till med nattjobb, valpar och valpköpare!



// Malin

2009-03-11 @ 10:00:41
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Tilda

Hej på er!

Ha, ha, ha kallar du det där mycket snö? hi, hi... Ni stockholmare har sån humor :-)

Tilda, Qatrin & Britta

Kennel Cuty Pie's

2009-03-11 @ 20:01:18
URL: http://www.precioushills.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0