Melodifestival

Idag har Lillis parat en tik, gick väl inte jättebra så vi provar imorgon igen.

Johanna, Cathrin och jag var ute med hundarna på en långsväng.
En ny sväng för mig men riktigt bra, Det är ju bra om man inte möter allt för många hundar
och människor. Vi har 11 hundar tillsamman lösa :))

Johanna har en melodifestival fest hemma hos sig ikväll, hoppas hennes grannar gillar sådan musik.

Vi fixade med Tacos för att ha lite mysigt till melodi..... bara det att vi var klara redan 19,30.
Typiskt oss :))))



Imorgon blir det fullt upp,
besök av Cilla och David , parning vid 12, och "kalas" för Jessi & Johanna som
fyller 25 år på måndag.

Måste hinna baka något också.

Rapport ifrån Kjälle, allting funferar jättebra, han har tagit över i sin nya familj.
Han verkar stortrivas, vi ska hälsa på honom om någon vecka.


Valparna mår jättebra, ser verkligen fina ut. ska försöka hinna med och ta finkort på dem.
Cathrin och Amnda kommer kanske imorgon och då kanske.



HEJA MÅNS vi kommer rösta på dig.



Men HERREGUD vad hände!!!!!!!!!!!!!!!
Här röstar man som faaaaaaan och så går det rent åt skogen. MÅNS skulle till moskva.
Jag har kollat med Anna-lena om hon röstade på 11 också, med hon säger att hon
BARA röstade en gång på SNÄLLA SNÄLLA, vet inte om jag tror på det.

Ja ja vad är väl en bal på slottet.......

Ha en trevlig fortsättning på kvällen.

  Lena

Kommentarer
Postat av: Amanda

Och jag som hejade på E.M.D, Alcazar, Agnes & Molly!

Som pappa säger varje år efter Eurovision, jag ska sluta se den här skiten :-)

2009-03-15 @ 00:00:01
URL: http://volkyria.blogg.se/
Postat av: Tilda

Hello!

Grattis Johanna!!! Ser att du fyller år den 16/3 precis som min äldsta flicka Cornelia:-) men hon fyller e n d a s t 4 år :-)(tack & lov) ler

Lena, DU är världens bästa "kennel Mamma!När man än ringer och hur mycket (!) jag än ringer så har du alltid tid och är så gullig!

Kram Tilda & c/o



2009-03-15 @ 09:58:54
URL: http://www.precioushills.se/
Postat av: Jessica

Herregud fyller systrarna sanslös 25?! Hur gammal är jag i så fall. Det svartnar för ögonen när man tänker på det :P

2009-03-15 @ 10:16:16
URL: http://www.passionsfrukt.nu/barfota
Postat av: Malin

Jag röstade inte men gillade nog alla utom Carolines "snälla snälla". Det var ju nära att man satte i halsen....hon kom ju f-n 2:a, hur det nu gick till.



Grattis på 25 års dagen önskar vi tvillingarna.



// Malin

2009-03-15 @ 15:12:54
URL: http://www.nogg.se/hedda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0