Jobbmåndag!

Nu ska jag jobba två nätter, sover alltså tis och ons.

Idag gick Johanna och jag en långsväng i skogen, inte kul att halka runt.
Fy va trött man är på detta väder, VAR ÄR VÅREN????

Cathrin & Amanda kom och uppvaktade Jessica och Johanna på eftermiddagen.
Amanda skulle försöka fota valparna, men de var inte det lättaste.
Inte blev det några bra kort. Får försöka om några dagar igen.

En fin huvud bild på Verner.



Sedan en bild på en tik.




Va tråkigt med folk som går bakom ryggen på en, jag borde ha lärt mig.
Men det är så tråkigt när man känner sig utnyttjad.

Ska inte bry mig så mkt,

Ser framemot när Liselotte & Malin kommer på onsdag:)

Ska försöka sova en stund inna jag ska jobba.

                                           /Lena

Kommentarer
Postat av: Jessica

De är så söta! Sol & Wynja hälsar att de hoppas att deras mamma och syster mår bra :)

2009-03-16 @ 19:11:01
URL: http://www.passionsfrukt.nu/barfota
Postat av: Riikka

GRATTIS Johanna och GRATTIS Jessica på födelsedagen! Haha, nu är ni lika gamla som era mamma, jag kommer ihåg att det är ungefär 25 år som hon fyller i år också. Valpar ser jättesöta ut, inte för att jag är förvånad. :) Kramar ifrån Finland.

2009-03-16 @ 19:59:39
URL: http://www.socomical.com
Postat av: Malin

Verner är ju verkligen jättesöt! Här undrar vi också vart våren har tagit vägen. Det blev en blöt prommis i skogen idag.



Kommer ni på ringträningen ikväll?



// Malin

2009-03-17 @ 14:13:36
URL: http://www.nogg.se/hedda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0