Fredag den 13...

Undrar hur många bloggar som börjar med Fredagen den 13 ???

Jag då har man av verkat 2 nätter, som var lugna vilket alltid är skönt.
min "gamla" jobbar kompis Tiina ringde på onsdag kvällen, vi pratade länge i tele.
Alltid lika kul.
Nu är en härlig helg framför, jag gillar fredag kvällen mest, liksom jag gillar månaden maj
mest, för då har man det bästa framför sig.Det går ju så fort.

Jobbar bara 2 nätter i nästa vecka eftersom vi ska till Malmö och ställa ut hundarna på
Svensk Vinnarutställning. Det är 108 mopsar anmälda!!!!!
Det blir ju spännande, tyvärr så fick vi domarändring på junioren.

Fredag innebär att röja här hemma, som tur är så har jag Nisse till hjälp.
Idag är det hans tur att leka med dammsugaren, han laddar som han säger.




Nu blev han arg för att jag tog kort, han vill inte hamna i bloggen, men
han bara ger mig mer och mer material till bloggen. Skrattar så tårarna rinner.
Han föreslår ett annat kort som han tycker visar hans personlighet lite bättre.



Han försöker förhandla, skyller på kompisen Elliot, trasig dammsugare.
Sedan får jag några hot, han tänker inte dammsuga mattorna!!
eller åka med och handla. nu kommer han och snackar något om vilket fackförbund han tillhör.
om löneförhöjning.
Han undrar också vilken typ av dammsugning jag vill ha, som pappa el som jag eller som Nisse.
Han klagar alltid på min och Jannes dammsugning är över innan den börjar, så jag föreslår en Nisse.
Får väl se vad det blir:)

Några bilder på Nisses valp Verner.



Verner 6½ v



Verner med Mor



Trevlig helg   Lena & Nisse

Kommentarer
Postat av: Cilla

Åh söta Verner!

2009-03-13 @ 16:15:33
URL: http://eureniusdesign.com/mopsar
Postat av: Nettan

Då syns vi i Malmö !



///Nettan med Hampus Valle och Falcon

2009-03-13 @ 16:32:57
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Hej!

Har fått mig ytterligare en fniss-stund av din blogg. Om Nisse tycker att han blir orättvist behandlad kan du skicka honom till Götavägen 10 ska vi se till att "rå om honom" ordentligt. Bra lön kan han också få och jag kommer INTE att ta kort på honom i bara kallingar :-)

I morgon går vi en långis Lena!!!

Kram Cathrin

2009-03-13 @ 16:36:16
Postat av: Lena

Nu undrar han om du är knuten till något fackförbund??

OM du menar att han ska jobba eller vila upp sig?

Vad ni ska äta?

2009-03-13 @ 18:11:12
URL: http://puggens.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, ja jag gillar fredag kvällarna bäst jag med när man har det "roliga" framför sig... men är det inte konstigt att man redan på lördags kvällen, när man går och lägger sig börjar få ångest över att det är söndag snart!!! NEJ nu ska jag inte vara sån.

Kram

2009-03-14 @ 10:42:58
URL: http://volkyria.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för tipset! Här ska det inhandlas vitpepparkorn.



Åhhh shit vad söt lilla Verner är. Ska han stanna i Puggenskojan?



Ha en bra helg!



// Malin

2009-03-14 @ 15:50:17
URL: http://www.nogg.se/hedda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0