Fika idag igen!

Det blev en lite miss mellan besöket och mig, men det fixade sig.
Som vanligt besök och fika:))Detta var det 3:dje besöket denna vecka,
 Hinna damsuga och torka golv innan.

Idag har jag inte tränat måste vila en dag.
Janne har haft avslutning på sin sökkurs, kom hem med ett knippe tulpaner.

Ska hinna iväg till golfbanan innan mörkret kommer.

Har just skickat iväg några bilder på Snusen som kommer i nästa Mopsallehanda.
Han blev ju Årets bästa avelshane i år igen:))) Lilla snusepojken.

Valparna utvecklas riktigt trevligt ska försöka fota dem och sätta in på hemsidan.

Dagen bild blir en kul bild på Lasse Pudel



Lena

Kommentarer
Postat av: Cilla

Tänk vilken bra morot till att hålla huset skinande rent hela tiden! :-)

2009-03-08 @ 19:12:41
URL: http://eureniusdesign.com/mopsar
Postat av: Stellan

Är Lasse Pudel neger???

2009-03-08 @ 22:03:17
Postat av: Anonym

Ja visst är hon lite lik Lillis i huvudet ;))) Hon är verkligen en jättetrevlig och go mops när hon känner sig trygg. Synd bara att hon är så rädd av sig för främmande situationer. Jag gör vad jag kan under tiden hon bor hos oss....och jag måste säga att hon är väldigt lättlärd och har gjort stora framsteg på bara några dagar. Jag tänkte ta med henne på Moa`s ringträning den 17:e. Kommer ni dit?



Vi säger grattis till Snusen och titeln som årets bästa avelshane! Ser fram emot att få se lite nya bilder på valparna!



// Kram Malin

2009-03-09 @ 21:55:15
URL: http://nogg.se/hedda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0