Dålig vana!

Nu verkar jag kommit in en dålig vana att uppdatera så sent, ska ändra på det.

Janne har också en ovana, han vaknar såååå otroligt tidigt. typ ½5 , 5.......
Jo jag vaknar men somnar snabbt om, imorse slog han rekord med att slå upp sina viol blå vi 4 - tiden.

När jag sovit en stund kommer han in i rummet, då får jag för mig att kl är sådär vid 10 tiden, och undrar
vad han gör hemma??? Nu var kl 7 och han hade inte åkt ännu.!!!!!!!!!!!!!

Låg kvar i sängen till kl 9, upp och fixa med valpar, hundarna, städa, handla och baka.
Jo vi fick besök idag.:))
Moa , Helen och Cilla var här för att titta lite på pupparna. Tror nog att de var nöjda med de små.
Det är vi.

Idag blev det rulltårts bakelse, hembakad rulltårta med grädde och hallon, MUMS.
jo som jag sa så åt jag bara en.


Väna lilla Vilma, jo jag skojar, hon är som värsta pit bullen. Tur att hennes ägare fixar sådana typer:)

Efter middagen gick luften ur mej, ville somna i soffa, men Janne tyckte vi skulle gå en sväng.
Så nu har vi gått en runda på 4587 steg.

Sitter och tittar på Stockholm - Arlanda, för att se OM vi är med denna gång.
Fa... Thilda, detta som vi sett fram emot :))))))

Imorgon ska Cathrin och jag gå på trädgårdsmässan, och få lite vårkänsla.

Hörs i morgon   Lena

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, du är så duktig på att baka rulltårta Lena!

Ha så kul med mamma imorgon, själv ska man till skolan dårå!

2009-03-26 @ 21:24:49
URL: http://volkyria.blogg.se/
Postat av: Cilla

Jag är MER än nöjd!!!! :-)

2009-03-26 @ 22:16:05
URL: http://www.eureniusdesign.com/mopsar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0