Dagen efter!!

Var lite trött i gårkväll när jag hade besök så jag GLÖMDE ta en bild. Fy va dumt.

Det var Liselotte, Malin, Cathrin, Amanda och Johanna som var här, för att klämma och känna på pupparna.

Det är alltid lika kul, övriga familjen som försökte sova kan intyga om att vi hade kul :)

Valparna fick en jättestor flamingo i present, först var de lite avvaktande,
men när Anneli visade hur kul den kan vara blev det fart, för att inte tala om vad Iver tyckte när han hittade den kl 06 i morse.

Idag blir det en sådan där ordna och fixa massa saker dag.
En sväng med djuren, en sväng till mamma.

Johanna är ju rolig, kom och frågade om jag kan ha hennes hundar i nästa vecka för hon ska till
MAROCKO!!!!!!!     skulle inte tro det.......

Nu ska jag köra Nisse till Kista, han tycker det suger att åka kommunalt...... tar lite tid.


Dagens bild får bli på Doris vår älskade första mops och stamtik.
Läs om henne på  www.mopsportalen.se   under kända mopsar.



Ha en bra dag  /Lena

Kommentarer
Postat av: Cathrin o Amanda

FÖRLÅT Janne, Nisse och Jessika om vi höll er vakna igår när vi satt och storgarvade åt massor av olika saker, det var så himla kul....men hade Lena kläckt ur sig att ni hade lagt er hade vi bara fnissat lite och ni hade inte ens märkt att vi var där.

Men som sagt, roligt hade vi, nattugglorna :-)

Kramar Cathrin o Amanda som var väldigt trötta i morse :-)

2009-03-19 @ 13:07:09
Postat av: Bara Amanda

Ja, underbart skrivet om Doris... fick själv tårar i ögonen igår när Johanna läste!

Vi syns snart igen! Många kramar

Postat av: johanna

nähä :( 3:( nån annan som vill passa två änglar nästa v?? :)nisse kanske?

2009-03-19 @ 22:44:03
Postat av: Lena

Johanna !!!!!

Det var inte åt hundpassning som jag skrev "skulle inte tro det" det var att du ska åka till Marocko!

2009-03-20 @ 09:28:21
URL: http://puggens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0