Besök!

Idag har jag haft besök av Cilla och Ophelia.



Ophelia blir 2 år i nästa vecka, Det var ju ett tag sedan det fanns så små
männsiskor i detta hem. Först kom det en blyg och trött liten Ophelia, men
efter en liten stund så var hon varm i kläderna. Jättegullig & ursöt :))

Cilla och jag ville sitta och prata hundar & stamtavlor, det tyckte inte Ophelia var lika kul.
Ska inte berätta vad hon tyckte var kul:))))))



Men är hon något söt da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Cilla och Anneli. Ophelia tyckte att Anneli var lite för jobbig, det kan vi nog hålla med om.






Ophelia med liten valp.


Nu ska jag åka och hämta Jessica och Johanna som varit på en lite semester sväng till Åland.

Ha det så bra  Lena

Kommentarer
Postat av: Cilla

Gissa om O var trött på vägen hem!

Hon sov redan vid stallet som ligger precis vid er, sov hela vägen hem, sov när jag lyfte över henne till vagnen och fortsatte sova i 30 min när jag rastade mopsarna :-)

Tusen tack för fikat och att vi fick komma och hälsa på!

2009-03-04 @ 15:52:11
URL: http://mopsar.blogspot.com
Postat av: Carro

Vilken härlig dag ni haft! Ser att det står kladdkaka på bordet, hoppas det var grädde till den här gången och inte creme fraiché ;-)

2009-03-04 @ 17:46:10
URL: http://www.carolines.se
Postat av: Cathrin fran Ians mail

Hoppas partybrudarna kom hem ordentligt. Har dromt halva natten om dom :-)

Kram kram

2009-03-04 @ 20:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0