Äntligen Måndag!

Ja ni tror väl inte jag har kommit ihåg att skriva, jo det har jag men det har varit fullt upp.

Upp och träna, ta hand om valparna, klippa klorna på alla hundarna,
Träffa cathrin på klubben för att gå en långsväng, Cathrin blev rejält blöt om fötterna.
hundarna hade kul.
Stannar vid affären på vägen hem, handlar så jag kan laga lasange till middag.

När middagen var klar, så åkte Johanna och jag på en fika till Cathrin för att se på bilderna ifrån Crufts.
Superkul:))

Vilken kompis man har inte nog med att man fick se bilder ifrån mopsarna på Crufts.
Så hade hon köpt det sista ex av The Pug Dog Club Handbook 2008 till MIg.
Jag blev SUPERGLAD, Tack Cathrin:)))



För att avsluta kvällen så var det ju ringträning, alltid lika kul.
johanna putsade lite på Lillis och jag fick köra Anneli.

Ha en underbar kväll, ses imorgon  Lena nu ska jag läsa:)))

Kommentarer
Postat av: Mia & Tage

Hej Lena!

Det var länge sen!

Va kul att du också har börjat blogga :-)

Hur har ni det?

Här är bara bra med oss...Tage är så himla go och duktig..Rumsren sen två månader, lyfter på benet numera och Micke går på allmänlydnad nu med honom:-)

Han är helt underbar...!!

Hälsa familjen, Tänker på er ofta...Kram Mia

2009-03-10 @ 09:47:35
URL: http://www.nogg.se/tage

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0