Äntligen FREDAG!

Ja så var det fredag igen, veckan går nästan lika fort som helgen.

Denna helg blir rolig och jobbig. Ska åka med Johanna, Cathrin, Amanda, Kattis och Maloo till Malmö.
Det blir jätteskoj, köra Malmö tur och retur på en helg mindre kul, men vi är många som kan köra, och några som kommer med glada tillrop brevid.

Nu fick jag inte allt gjort igår, så det är bara att se till att göra dem idag.
Mkt att fixa, det vi ska ha med, och matlistan till pupparna, inte för att jag är orolig.
Nisse fixar detta bättre än jag, men......

Ja sedan var de det här med Stockholm-Arlanda!!!!!



Mathilda - Tror du dom har lurat oss!!!!!!!

Fan vi är ju tvungna att se hela serien, ha ha ha

Nu ska jag till TC (Täby Centrum) för att hitta något att ha på mig ihelgen.
Inte lätt, någon lustig klädskapare har fått för sig att tjocka människor gillar
att ha på sig stor mönstrat, randigt och blommigt???????

Ja ja vi får väl se vad det blir.

Skriver lite ikväll igen , hur det gick.


Jaha nu har man tillbringat halva dagen i TC, men fan va läcker jag kommer vara.
Det ända jag kan säga såhär i förväg är leopard kavaj +.......
ja det är lika bra ni som ska dit och har kamera ta med den.

Nu har jag köpt en massa naturgodis, dricka.
Jag tror nämligen att naturgodis är nyttigare:)))

Hinner blogga lite i morgonbitti, sedan hörs vi inte förän söndagkväll/måndag morgon.


Ha det  Lena

Kommentarer
Postat av: karin barsk

tja!!! som jag skrivit i smset, har jag legat förkyld å feber den här v... nästa helg flyttar vi, hur det än ser ut med det nya huset..sen blir det mest koppelprommisar för kärlekarna..mopsarna fixar nog omställningen bra, värre med gamsally... men vi får lägga manken till å hjälpa henne så gott vi kan... ha det bra i helgen, jag ska handla gardiner, möbler å packa klart...kram

2009-03-20 @ 12:29:55
Postat av: Malin

Här håller vi också på å plockar ihop allt som ska med. Vi sticker imorgon bitti kl 9. Det är långt till Malmö så man får väl ladda upp med lite bra musik och en stor godispåse ;)))Vad gäller kläder så har jag dålig koll. Har inte handlat kläder på evigheter känns det som, men jag förstår inte heller varför allt måste vara så stormönstrat. Lycka till med shoppingen. Du hittar säkert något fint.



Kör försiktigt så ses vi i Malmoe!



// Malin

2009-03-20 @ 13:03:57
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Cilla

Åh vad avis jag blir, jag vill ju också åka på en roadtrip till Malmö och titta på snygga mopsar!

2009-03-20 @ 16:31:20
URL: http://www.eureniusdesign.com/mopsar
Postat av: Tilda

Hallå Lena!

Ha, ha, ha jag håller med dig, halva Älvsbyn sitter bänkad framför tv:n kl:20.00 varje torsdag för att kolla på arlanda men ingen Tilda, Johanna eller Ulla Britt...Jag tror de lurat oss :-)

Här är allt lungt, blir en tidig kväll så trött efter en veckas hård pluggande.

Vi håller alla tummar & tår för er i helgen.

Ps: Fråga när Johanna / och du kommer och håller en handlingskurs för oss? här i norr alltså, Vore ju underbart!

Kram vi i norr.

2009-03-20 @ 20:34:37
URL: http://www.precioushills.se/
Postat av: kattis

Tja!detta med kläder,,jag gör som alla andra år...sveper in mig i Royal tältet & hoppas på att inte snubbla ihjäl stackars oskyldiga barn utan för ringen,samt klämma sönder en & annan vavva!!!

är du SÄKER på att ni vågar resa med mig????

Kattis kennel Subbeltrådens



ps cathrin,Simon & ja möblerade om alla säten i dag!

ses om ett par timmar!

2009-03-21 @ 01:43:09
URL: http://www.tibbeflickorna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0