Tisdag kväll!

Nu har jag och Jessi sjungit till Allsång på skansen, Jessi sjunger så HÖGT att Anneli blir alldeles till sig och börjar yla. Jag tror att hon tror Jessi har ont:)))))))))))))))

Har också varit på Åkers Hundkapplöpnings bana. Det var jätteroligt att se, min kompis Ingrids molly hade aldrig sprungit med tyckte det var skit kul. Hon fick en jättebra tid, men kom precis utanför pallen.













När Rhodesian hundarna var klara kom det in en Grey Hound och lekte lite, djädrans vad den sprang. Det var en hund som brukar tävla, vilket härligt ljud när han for förbi.

Ja ja vi var ju där för att häls på Rune, han är Verners brorsa. Den största pojken i kullen, det är han fortfarande men jag tycker att han är jättesnygg. Han är inte tränad att stå, och var varm efter att lekt med Verner & vi hade inget godis. Blev bra ändå :)))













Jobbigt det här med att stå.

Ses i Morgon   Lena

Kommentarer
Postat av: Henrik

Vadå tränat på att stå, jag tycker han står jätte fint ;-) Sista bilden är väl ändå mest synonym med våran Rune.

2009-06-23 @ 21:48:46
Postat av: Cilla

Vilka härliga racebilder!

2009-06-24 @ 12:29:12
URL: http://www.eureniusdesign.com/mopsar
Postat av: Cathrin

Men HEEEEEJ!!!!

Jag lyckades anmala Pia och Vickan till Koping fran Cypern! Jippie! Vad glad jag blev!

Hoppas sommarvadret haller i sig nagra dagar till sa man hinner kanna av sommare dar hemma ocksa!

Halsa familjen, de som ar hemma :-)

Kram Cathrin

2009-06-25 @ 18:18:09
URL: http://www.kennelpzazz.se
Postat av: Tilda

Hej Lena!

Hoppas ni har det bra i värmen, nu får vi oxå känna på sommar värme, igår var vi i Västerås och idag ligger vi och solar vid (svägerskan's) pool i Enköping :-)

Jag/vi struntade i Köping utställningen i år. Sitter och kikar runt på hemsidor för att få tag i resultat från Gällivare utställningen.Hört några resultat?

Vi hörs framöver!

Tilda

Cuty Pie's Kennel

2009-06-28 @ 11:13:20
URL: http://www.precioushills.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0