Lite träning

Igår satt jag en halvtimme  i kö till sjukvårdsupplysningen, när jag sedan kommer fram så har hon inte mkt hjälp att komma med innan samtalet bryts ??????????? rätt som det är så börjar det bara tuta upptaget...

Nisse är inte bättre, nästan tvärt om sämre. Igår fick han inte i sig nästan någonting. Hans läkare sa att om detta inträffar så kan man behöva åka in och få lite dropp, men hon på sjukvårdsupplysningen tyckte inte det. Nä hon kom med olika idéer om vad han kunde dricka..... nu var det just det som är problemet. HAN KAN INTE SVÄLJA... ja jafår se hur han mår idag.


Johanna och jag åkte en sväng till Waxholm för att miljöträna Verner lite grann, och för att vi skulle få köpa mjukglass ifrån glassbutiken på hörnet :)))

Kan säga att vi inte var ensamma, kul att se alla människor, några på väg, andra kommer hem, några som vi intar en glass i det vackra midsommarvädret.
Verner tyckte inte att det var något som var otäckt, tutan på Waxholmsbåtarna låter rätt ordentligt, men att bara se så mkt folk, ljud, fåglar, båtar, allt gjorde att han somnade så fort vi satte oss.







Ser inte ut att vara mkt folk på bilderna men jag försökte undvika dem och få en bild på båtarna.

                         ses /Lena

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hu stackars Nisse, men vet du jag har kommit på att sjukvårdsupplysningen bara är skräp... När Ophelia fick RS-viruset när hon var 2 v. gammal sa de åt mig att hon bara behövde sitta upprätt på balkongen för att få i sig lite frisk luft :-0

Pyttsan, vi åkte in till barnakuten efter det "hjälpsamma" beskedet och då hade hon en syresättning på 64% och fick både adrenalin och syre för att klara sig.

Nä sjukvårdsupplysningen har jga inte mycket övers för...

Härligt att åka till Vaxholm, jag vill också ha mjukglass!!!

2009-06-21 @ 12:54:10
URL: http://www.eureniusdesign.com/mopsar
Postat av: Sussie

Glassbutiken på hörnet...där skar jag upp mitt lillfinger på servetthållaren (!) Blodet rann och färgade kläder och glass i finaste rött, allt började snurra och jag höll på att tuppa av. Har inte varit där sen dess ;) Vetifasen om jag törs mig dit igen...



Tusen tack för raderna i gästboken! Det blev ju en ganska bra midsommarafton för oss :)

Ha det så bra! Hoppas Nisse kryar på sig nu, stackarn.



Kram Sussie

2009-06-21 @ 23:03:22
URL: http://www.kenneltwix.se
Postat av: Mimmi

Åhhh, den där mjukglassen är ju bara så sjukt jäkla gooooood!!! Nu blev jag ju grymt sugen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0