Hett !!

Jag ska inte klaga, det var inte länge sedan vintern va här, och snart kommer den väl igen. Så det är bara att tanka med sol & värme.

Tilda:  Jag såg bara på facebook att Svarta Einar på Nordanvindens kennel tog cert cacid BIM, Grattis till det.

Idag tävlade Ester (Puggens Queen Qristine) i Borås. Hon var ensam från Puggens med hon höll flaggan högt.

Igår på SDHK  Ester 1,2 ck i ukl o plac i BTKL

Idag SKK  1,1 ck 3 BTKL   det var 13 st i hennes klass. :))) snart smäller det till.

GRATTIS GRATTIS ni är sååååå duktiga.


Jag har fått en present av min make, :)))





Vi har testat att sätta upp och ner på tomten, gick galant.
Carola.. jag såg att du hade rosa stolar också, själv håller jag på att driva upp lite matchande balkong blommor. Skulle vara snyggt.

Vad tycker du???



Kattunge.



ha det så skönt i värmen.  Lena

Kommentarer
Postat av: Cilla

Oooo kanonsnyggt tält!!

Har du tid att jag kommer över i nästa vecka och hämtar Royal tältet eller ska vi ta det veckan efter det?

Jobbar måndag, tisdag, fredag, lördag och söndag denna veckan som kommer. Veckan efter jobbar jag tisdag, onsdag och torsdag.

Kram i värmen!

2009-06-28 @ 18:41:39
URL: http://www.eureniusdesign.com/mopsar
Postat av: Nettan

Tjusigt Tält !



Jag hämtade mitt tält igår på posten och satte också upp det på tomten - men det var ju inte lika tjusigt som ditt. Ha ha !

2009-06-28 @ 20:32:08
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Nacho & Co

Snyggt, men lite för rosa för min smak! :-)

Grattis till Qristine's fina resultat i helgen.



Varma hälsningar

Nacho & Co

2009-06-29 @ 08:53:45
URL: http://www.nogg.se/nachoman
Postat av: Sussie

Åååhhh...sååå fint :) Alldeles perfekt rosa för min smak ;)

Det där med blommor till tältet har jag inte tänkt på men det var ju en kanonidé! Man släpar ju ändå på så mycket prylar så en blomlåda eller två gör nog ingen skillnad ;) Å rosa stolar? Var hittar man såna? Vill ha! :)

Skickar en vägbeskrivning på mailen till "det inte längre så hemliga badstället".

Kram Sussie

2009-06-30 @ 09:43:43
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se
Postat av: Tilda

Så snyggt tält!! Självklart skall du ha med blomlåder när ni åker runt på utställningar! + rosa stolar. Ps: Såg ett rosa paraply idag på Ikea i Västerås som skulle passa super bra :-)

Tummen upp för alla Puggens hundar som visat framfötterna i utställnings ringen!!

Kram

Kolla din mail Lena!

2009-06-30 @ 17:06:15
URL: http://www.precioushills.se
Postat av: Carola

Ser fram emot utställningen med balkonglådorna utanför tältet. Tror jag skulle kunna bli en hit och ny trend. Att jag inte tänkt på det..

Kram

2009-07-16 @ 08:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0