Bilder

Idag har Janne åkt till Timrå för att ha ett sökläger, Hoppas han får bättre väder där än när han var i Skultuna.

Här hemma lunkar det på i sin vanliga trall, Maggan har börjat löpa så parning sker nog i veckan, nu hoppas vi bara att Pia som är här på kollo, ska börja hon också.

Igår när Johanna kom så kastade hon ut godis på tomten, jag satt på altanen och tog lite kort.
maggan och katten Kattis var de som höll på längs. Gamla Turre blir alltid sååååå glad när Johanna kommer, han ska alltid ställa upp sig för henne, tar hon sedan upp honom på trimbordet då är lyckan fullkomlig.



Turre & Bettan



Gulle Bettan snart 10 år, tänk va fina barn hon fått. :)



Jag med Jannes border collies Fix & Iver





Kattis letar godis





Maggan letar godis





Jag är ju inte direkt känd för att ha gröna fingrar eller tycka att det är jättekul med trädgårdsarbete.
Gillar min lummiga gröna tomt, väldigt ekologisk. Min egna lilla nässelfjärilsodling.





Nässelodlingen, jag tycker den är fin.:)



Vår gräslök får blomma det är liksom ingen som vill äta den.



En av mina favvo blommer, Lupin



Gamla Fix 10 år nu i augusti.



Liten bilder från oss. ha det så bra.  Lena

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka jatte fina bilder!!

Mar min prinsessa bra!? Saknar henne massor men horde att hon hade fatt en kompis!! :-)

Idag var det +37 gradet varmt!! Dor av varme!

Pussa pa Pia-pussen fran oss!

Mamma halsar att hon saknar sin kompis Lena!



Manga varma kramar fran oss!!

2009-06-21 @ 18:32:49
Postat av: Riikka

Men Lena, var är alla fina saker som du såg på trädgårsmässan, Azaleor, Mosshund, den stora "kakan" som skulle stå på mitten av tomten osv.?!?! ;-)

Jag har en trädgårdsblogg som jag är lite slö att uppdatera men om du vill se kort på mina blommor, kika in: http://www.puutarha.info

2009-06-22 @ 09:09:41
Postat av: Cilla

David hälsar att han gillar din nässelodling :-)

2009-06-22 @ 15:10:25
URL: http://www.eureniusdesign.com/mopsar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0