Städa!!

Ja efter en god natt sömn är det bara att hoppa upp, ge valparna mat. Ila ner och börja städa!!!!!
Det är nog mest för mig egen del, ser ju aldrig någon skillnad.

men jag har ju visst hjälp med hem och hundar. Han påstår att polska bärplockare har bättre betalt!

Under tiden jag springer runt med min kompis damsugaren och torkar golven sitter han på kökssoffan och leker med Anneli och ett långt pappersrör. Anneli tycker att det är jättekul. (För er som inte vet så är anneli en 10 mån svart mops.)
Jag varnade honom och sa att detta kommer in på bloggen:))) Då flyttar han sig till Tv soffan med frukost!!
Nej nu var jag elak, jag skulle aldrig klara mig utan min underbara son Nisse. Love you.

Nu är kakan i ugnen, mattorna på plats. Nu ska jag in i duschen.

Återkommer när besöken varit här. Tjing så länge. Lena

Kommentarer
Postat av: Tilda

Vad du är duktig!!!

2009-02-12 @ 14:12:23
URL: http://www.precioushills.se
Postat av: Cilla

Lycka till med besöket, är det det storfrämmndet vi misstänker att det är som kommer lååååing lååångt ifrån?!?

2009-02-12 @ 14:26:11
URL: http://mopsar.blogspot.com
Postat av: Lisen Lundström

hej.

VA KUL MED BLOGG så har man då lite koll på er 08"ler"

Jag blir bara så avis att du kan få in bilder för det kan inte jag på min blogg"HM" kanske något att be webbis ändrapå, vi får se vad tiden tilllåter.

läste att du hadde ont i en höft kul va, jag stod på öronen 3 gånger i dag på hundpromenaden och naturligtvis skulle det ramlas på mitt onda knä som nu är dubbelt så stort.



Hoppas hundbesöket avlöper väl, längtar nu till att jag skall få besöka Stockholm, barnen Åsas fästman , hoppas även vi kan ses då.

Ha det gott från ett stormigt Skåne

Lisen

2009-02-12 @ 16:45:13
URL: http://www.chadnaskennel.se
Postat av: Amanda

Men! Hur kan det komma sig att det står "Xaja" på städ flaskan?!?!



Nu har vi suttit och funderat aldelles för länge!

2009-02-24 @ 20:12:25
URL: http://volkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0