Sportlov!!

Nu är det ny vecka och det är sportlov i Stockholms regionen. Vilket betyder att Janne har sportlov:)

På kludden 9,00 :))

Ja det ger ju mig lite egen tid att träna med min kompis.
FY FAN va jobbigt det är, kommer inte kunna gå, och jag som ska jobba långvecka.





Tänkte att jag skulle vara lite smart eftersom jag redan tidigt kände att jag får ont i knän och höft.
Men jag har på mig mina Crocs, dom är ju så dämpande.
HA ha ha Nu har jag knöliga tår, gled ju fram i skon. Fick knipa med tårna:))

Kolla tiden!!!! jag som trodde att jag lätt slulle fixa 30 min, cyklar 40-50 min på träningscykel annars.
Men detta tar verkligen på hela mig. Är nog nöjd med 16,32 min för första träning.

Christina hur går det för dig??

Ha en bra dag  Lena

Klockan är 19,30
Nu är det snart dax att gå till jobbet, 10,5 härliga timmar framför mig. att de dessutom är 10,5 tim på natten gör ju saken lite extra kul. har inga problem med trötthet:)
Imorgon är en sån där sov dag, när man har jobbat och ska jobba då är det bara sängen som gäller.

Inatt ska jag få träffa min nya arbetskamrat, vet bara att hon heter Malin. Det är väl inte du Malin som dyker upp:)
Min gamla natt kompis kropp orkar inte jobba natt längre ;((
Det blir nog bra, tror jag. Kommer sakna Camilla jättemkt. Det är ganska mkt ensamarbete på mitt nattjobb.
så det är ju mkt trevligare om man har en kompis som man trivs med.

Tror att Anneli kanske ska få gå med och jobba inatt..

Får se hur natten är om jag orkar skriva i morgon.
Hoppas ni får sova gott, det kommer jag göra imorgon.  /Lena

Kommentarer
Postat av: ina

vad duktig du är :D

jag tar det rätt lugnt.. haha

är ju fortfarande småförkyld så jag trampade bara 8 minuter igår.. får se om det blir mer idag efter jobbet (:

2009-02-23 @ 10:26:19
URL: http://choglund.blogspot.com
Postat av: Malin

Lena känn ingen press nu när alla kan följa din lilla träning. Lycka till med fortsatta träningen! Kram

2009-02-23 @ 12:34:26
Postat av: Cilla

Hoppas att natten blir lugn, jag föredrar också att jobba natt det ger så mycket mer fritid tycker jag.

Är en aningens avis på den där träningsgrejen, jag är också i behov av lite workout ;-)

2009-02-23 @ 19:29:59
URL: http://mopsar.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jag hade gjärna följt med dig till jobbet, jag som älskar att sitta uppe på nätterna!

Synd bara att mamma Cathrin nog inte skulle tillåta det :-) Kram kram

2009-02-23 @ 21:54:57
URL: http://volkyria.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Kära Lena!

16 minuter är ju jättebra ju! Du ska inte ha så himla stora krav på dig själv. Den där maskinen är ju SKITJOBBIG. Nu ska min fram så jag kan peppa dig lite mer med bättre tiden hi hi hi!

Jobba lungt inatt!



Cathrin

2009-02-23 @ 23:13:25
URL: http://www.kennelpzazz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0