Sopor!

Idag vaknade jag av att Janne åkt och hämtat släpvagnen. Han försökte väcka NIsse utan något bättre resultat.
Då var det bara för mig att hoppa in i duschen, mata valparna och sedan åka med till Brännbacken. Nu hade Janne redan fyllt släpet så det blev ju inte så jobbigt att tömma det.:)

Det blir en väldigt massa sopsäckar när man har valpar. + allt annat skit som man samlar på sig.
Nisse fick ju för sig att flytta runt sakerna mellan rummen på övervåningen, jag och valparna fick flytta in i det gamla datarummet!!!! mitt valprum blev ett träningsrum för hans alla träningsmaskiner!!! osv
Det blev mkt att kasta, som t ex mina Hundsport sedan begynnelsen. Ja ja det är väl inte så att man sitter och läser dom men de är liksom för fina för att kasta tyckte jag. Gissa var dom är nu..... brännbacken:(

idag är det korvgrillning på DTBK brukhundsklubben, kl 12. Är det någon som läser detta och har vägarna förbi så är ni välkommna, ta med egen korv bara :)

Återkommer med bild därifrån, trodde inte ni ville se en blid ifrån brännbacken:))

ha en bra dag.

Lycka till med lilla valpen Linda , Magnus och flickorna får väl en bild sedan. johanna säger att hon är jättesöt.

/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0