Sömndag!

Den här torsdagen blir alltid skittråkig!!
Har jobbat en natt och ska jobba en till. gäller att försöka sova såååå länge som det går sedan ligger jag kvar i sängen länge......

Natten var mkt lugn, ibland är det jobbigare än när det är lite fart på mina gamlingar.
Gäller att kämpa emot tröttheten.

Jag lovade ju en bild på mitt nya inköp ifrån blocket::))))

Nu har jag inte hunnit ta en bild på just min så jag lägger in en lånad bild.



Japp, min nya träningskompis:)))
Jag provade lite igår kväll,ha ha ha ha . Förutom att den låter VÄLDIGT högt, så var det VÄLDIGT jobbigt.
Man bär ju upp sin egen vikt, och det vill inte säga lite det, ha ha ha.
Men fa....n va snygg jag kommer bli.
Just idag orkar jag nog inte , men imorgon:))))

Ha det  /Lena

Kommentarer
Postat av: Cilla

Åh en sån där vill jag också ha!

Synd bara att de tar så mycket plats för de är ju inte speciellt estetiskt tilltalande att ha i vardagsrummet direkt.

2009-02-19 @ 17:11:37
URL: http://mopsar.blogspot.com
Postat av: Lena

Men man kan nog hänga snygga saker på den:))

2009-02-19 @ 17:38:21
Postat av: Cathrin

Hej Lena!

Det här ska bli såååå spännande....att se hur den fungerar på dig alltså. Tänk i sommar när du kommer i en snygg kjol och ett passande linne och alla säger: Kolla in, vem är det där?? Åh, det är ju Snygg-Lena!!!! Jag ska GENAST plocka fram våran (vi har ju en lika dan) som står i garaget där det hänger en massa kassar på den. Ja, klader, kassar och sånt går det att hänga på den men NU ska det bort :-) och prylen ska upp på Malins rum så jag kan träna!!!!

2009-02-19 @ 22:14:02
URL: http://www.kennelpzazz.com
Postat av: Malin

Kul att du har skaffat en blogg! Å glöm nu inte....du ska inte hänga saker på träningsmojängen. Vi köpte en träningscykel förra året och den fungerar som en året runt julgran. Det hänger mao allt möjligt på den fina lilla juvelen...så det blir förmodligen till att bada i vassen även kommande sommar för min del ;)))



Ha en bra helg!



// Malin

2009-02-20 @ 10:47:52
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: linn

HAHA! en sån hade jag förut... men den såldes på blocket då den bara stod och samlade damm i vårat allt för lilla vardagsrum... fanns ingen annan plats för åbäket. Hoppas du tycker det är kul å använda den. Men jag får nog också bada i vassen i år... igen.... ;)

2009-02-20 @ 13:21:34
URL: http://www.peringos.se
Postat av: Lisen

Haha jag blir så full i skratt åt julens alla fröjder som kommer så surt efter, här i Skåne körs det gi och gud vet allt, här körs det soppor tills migränen kom och man var tvungen att äta sej i balans igen.

jaja en sak är säker prövat det mesta, mat är gott, träning åt helvete tråkigt.

Lycka till Lena

Kram Lisen

2009-02-20 @ 16:11:05
URL: http://www.chadnaskennel.se
Postat av: Stellan

Jag har byggt om en sån där till ett sexuellt hjälpmedel åt en vän som fyllde femtio. I stort gick ombyggnaden ut på att handtagen böts ut mot ett kvinnohuvud i plåt med gapande mun, som gungade erotiskt när han trampade. Jag vill minnas att hans dotter skämdes. Bara att säga till om(Läs:när) du tröttnar på den, så svetsar vi lite.

2009-02-20 @ 21:17:48
URL: http://www.vardagsmighty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0