Snabbis!

Hallo!

Nu har jag och Johanna varit på lunch och valptitt hos Cathrin tillsammans med några andra uppfödare.



Tack det var jättegott, synd att du inte var med Cathrin :))))
Valparna är jättefina, tycker nog att jag valde rätt valp.

Apropå valpar här kommer två bilder på mina puppar. nybadade luktar lavendel.
Ser ni lilla Margareta kopian i mitten?? :))


Huvudstudie av valp.



Till efterrätt fick vi en cheescake blåbär, (tror jag)
Det var inte bara jag som tyckte den var super. Cathrin märkte inte att Pia
smakade lite grann. :)



Ollie fick inte tillfälle att smaka fast hon ville.



Imorgon bär det av till Sollentuna badmintonhall för att titta på hundutställning.
Lilla Thelma ska ställas. Så jag hinner nog inte skriva förrän jag kommer hem.

Nu ska jag kolla på PÅ SPÅRET, för att sedan zappa över till Let's dance.

Ha en bra kväll  /Lena

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej Lena,

Kul att träffas idag :)

Hoppas det blir snart igen!

Är det ok att jag lånar fotot från dagens träff?

Ha en bra kväll!

Kram till dig och Johanna :))

2009-02-13 @ 20:20:34
URL: http://www.kenneltwix.se
Postat av: Cilla

Åh en liten rödbeta i mitten, helt bedårande!

2009-02-13 @ 21:42:30
URL: http://mopsar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0