Nybörjare!

Ja nu ska jag se om detta med blogg är något för mig.
Ser alla fina bloggar då får man lite ångest. jag som knappt hittat hit.

Sitter här och passar en av tikvalparna som verkade lite slö vid sista matningen. hoppas det inte är något.
Ska ju alltid hända på nätterna när det händer något.

När jag hade en kull på Babbsan i höstas så väkte hon mig vid 4 -tiden på morgonen av att hon inte mådde bra.
Jag tyckte att det såg ut som om hon hade eklampsi, vilket är farligt för en nyförlöst tik.
Väckte sonen som blev jätteglad att i rallyfart åka till Ultuna kl halv 5 på en måndag morgon. Väl där är det inget fel på Babbsan, alla prover utmärkta. Undrade vad det kunde varit som hon hade. Kolik trodde veterinären.
Det trodde vi också efter färden hem. Babbsan hade rätt mkt gaser. Så det kostade mig 2025 kr efter försäkring för lite gaser.

Ska försöka klura ut hur man får in bilder också.

ha det Lena

Kommentarer
Postat av: Zandra

Så trevligt att du också har blivit en Bloggare

Det är så kul att sitta och läsa vad andra håller på med, ha det gott

Zandra

2009-02-12 @ 17:44:04
URL: http://www.prastbacken.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0