Fredag!

Så var det äntligen fredag, jag gillar fredagar, iallafall ibland. Inte när jag ska jobba en hel helg natt :(
Men nu är jag ledig:))

Natten har varit lugn, vaknade vi 1 tiden av att en valp pep, den hade tagit sig ur valplådan??
Är det inte de valparna man ska köpa som är först på allting?? eller??

Blev jättglad när Besöket frågade om de fick ta med min lilla Anneli tillbaka till Brasilien.
 Då måste väl ha tyckt att hon var fin.
Men hon stannar i Åkersberga, trots att hon är skitjobbig.

Carro & lilla Thelma, Cathrin & Pia var här igår för att visa Thelma & Pia för Besöket.
 När Besökte åkt satte vi på datorn så visade Carro hur "ENKELT" man kan göra hemsida.
 Nu glömde Carro att det är en generation mellan oss:)
Ha ha jo jag måste få till hemsidan så jag kan uppdatera själv. Köpte lilla Annlie i somras och hon finns inte med på hemsidan pga att jag inte kan få in henne + många andra. Så nu ska VI göra om lite. :)) Eller hur Carro??



Cathrin visade sig vara en riktig hacker:))

Thelma ska ställas på lördag så johanna finputsar  Thelmas långbyxor.

Nu måste jag upp och fixa ska ju på lunch idag;)

Hörs när jag kommer hem.  Lena

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja det var ju det där med V-namn... isåfall står vi nog fast vid Vilhelmina ;-)

2009-02-13 @ 14:25:48
URL: http://mopsar.blogspot.com
Postat av: Cathrin

Hej!

MEN vad impad jag är av din blogg Lena! Jag älskar att läsa när människor skriver som man pratar, det gör du!

Kommer in hit ofta, säkert varje dag, för att se vad som händer i Åkersberga.

Kram Cathrin

2009-02-13 @ 18:31:07
URL: http://www.kennelpzazz.com
Postat av: Carro

Självklart ska vi göra om hemsidan! Nu ska du allt få lära dig Lena... både du och Cathrin faktiskt. ;)



Tack för att du uppdaterar bloggen så ofta, är jättekul att följa den! :)



Ses imorgon!

Kram från hackern ;)

2009-02-13 @ 19:23:59
URL: http://www.carolines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0