Camilla slutar!

Det var som jag trodde, orkade inte skriva igår. Fick sova länge, vaknade 16,15.
Janne kom hem vi 17-tiden, då frågade jag om han köpt semlor eftersom det var Semmeldagen.
han svarar snabbt att det åker han och köper. Han får med sig 350 kr i kontanter.

Han kommer hem efter en ca halvtimme, med SEMLOR. Han jar köpt semlor för 350 kr:)
jo nu gillar ja ju semlor men 14 st!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Efter att vi tryckt i oss några :) så var det dax att gå till jobbet, Inatt var det camillas sista natt.
Passade ju jättebra att jag bjöd på SEMLOR:)



Camilla med present.



Fikar



10½ timmen senare.



Vår arbets hund Adora



Nu ska jag sova några timmar sedan hörs vi  /Lena

Kommentarer
Postat av: Cilla

Åh vad härligt med en vovve på jobbet!

Vi hade också semlor igår, Ophelia som är år tryckte i sig en hel gigantisk semla efter middagen och sedan var hon tvungen att knäppa upp byxorna för att få plats med den runda magen :-)

2009-02-25 @ 09:16:04
URL: http://mopsar.blogspot.com
Postat av: Amanda

Och jag som inte gillar semlor! :-)

Men jag måste säga att dem ser ganska smaskiga ut!!

2009-02-25 @ 15:33:37
URL: http://volkyria.blogg.se/
Postat av: Malin

14 semlor oj... men ni är ju en ganska stor familj. Om man räknar med att alla hundar ska få en :)(vererinären nästa) så blir det väl nästan 14:)

2009-02-26 @ 07:42:15
Postat av: Cathrin

Hej!

14 semlor? Jaaa, det är inte illa men det måste ha varit gott??.....framför allt många träningspass att träna bort ha ha ha. Näe, förlåt, det är ju Semeldagen bara en gång om året så det var bra att ni åt många..

2009-02-26 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0