Besöket över!

Nu är besöket över:))

Vi hann och städa, baka, och ordna fika.


Hembakad kladdkaka med vispgrädde och hallon, mums.

Valptitt, jag tror att de blev godkända. Det är ju inte så mkt att se när de bara är 2½ v men om man har
fött upp ett tag så känner man igen vissa saker.


Annjoe, AnneMaria och Moa
Annjoe har Anjos kennel i Brasilien, och har fött upp Maggans fästman.

Gick ganska bra med engelska, nu skrattar Moa, Carro och Johanna.
Men men det bjuder jag på.
Imorgon ska jag och Johanna på lunch hos Cathrin och titta på valpar.


Just det glömde berätta att jag faktiskt har dyslexi, om ni undrar över stavelse och så:)))

Ha det  Lena

ps Cilla det är bara bra m valparna, ds

Kommentarer
Postat av: Cilla

Åh säötaste små korvarna!

2009-02-12 @ 22:03:02
URL: http://mopsar.blogspot.com
Postat av: Gollum med flock

Det var verkligen finfint besök. Kul att allt gick bra och att valparna blev "godkända".

2009-02-13 @ 09:07:35
URL: http://www.nogg.se/gollum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0