ÅRSMÖTE!!!!

Hallo! Idag var det årsmöte i Mopsorden i Nyköping, var var alla???
Vi är ca 671 st medlemmar i MO, vi var 23 st på årsmötet.!!!!
Kul att det var en del "nya" som kom. Mötet gick galant, trevligt som vanlig:))







Jag måste bara komma med ett inlägg angående fikat.

Ni som inte vet det så gillar jag söta saker:) och jag gillar grädde. Inte för att man kan tro det.

Gissa om att man blev lite förvånad när man lagt på en bit av kladdkakan, hallon och "grädde"
Ett vant öga hade säkert sett att det INTE var grädde utan typ crème fraiche.!!!!!!!!
var ju inte riktigt samma sak kan jag säga:)



Cilla och David ni undrade säket var vi tog vägen!
Vi skulle stanna vid MAX, missade den i Nyköping, missade den Vårby gård.
fick ta den i Solna, :))) Det var det här med GPS:)) hade inte min inställd på MAX:)


Det var också prisutdelning på MOPSLIGAN 2008, det är diplom till de tre första.

Vi blev för andra året i rad Sveriges Bästa Uppfödare 

Lillis blev 3e vinstrikaste mopshane

Hedda blev 2:a vinstrikaste mopstik
Hannah blev 3:a vinstrikaste mopstik
Party-girl blev 6:a vinstrikaste mopstik

Snusen blev Årets vinstrikaste Avelshane
Turre blev 3:a vinstrikaste Avelshane

Coola cayenne 2: vinstrikaste avelstik
Bara Bettan 3:a vintrikaste avelstik


Stort TACK och GRATTIS till alla våra valpköpare. Utan er hade inte gått så här bra.





Nu ska jag jobba inatt, får se hur det blir imorgon med inlägget.
Ha en trevlig lördagkväll.   /Lena
 

Kommentarer
Postat av: Cilla

skrattar

Antar att Johanna var en ANINGENS hungrig när ni väl stannade.

2009-02-28 @ 21:17:47
URL: http://mopsar.blogspot.com
Postat av: johanna

öh, jaaaaa!!! kan man lungt säga... sen att det tog en evighet när vi väl kom fram oxå,gjorde ju att mitt tålamod hade tagit slut... ;) slutade väl :) max fick bjuda en trött, grinig, o hungrig johanna på en kaka ;)

2009-03-01 @ 00:12:11
Postat av: Cathrin L-Westin

Som vanligt verkar man ha missat MASSOR när man inte är med utan håller på med egna aktiviteter :-)

Men du vet Johanna, när man har med sig "kartan Cathrin" kommer man aldrig fel och allting brukar ordna sig, eller hur ? :-)

Kram Cathrin på jobbet

2009-03-02 @ 12:52:34
URL: http://www.kennelpzazz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0