Alla Hjärtans dag!

Idag är det Alla Hjärtans dag, min svärmors bröllopsdag, Grattis!

Fick mitt första sms hjärta kl 1,08 inatt, Tack snälla susse:)) var lite för trött att skicka
tillbaka ett hjärta, men jag kände med hela mitt hjärta att jag ville det.

Fick en JÄTTEFIN orkidé av min kära Make,
Min bästa vän kom med en ask choklad, Tack Cathrin!
Har varit med en blomma till min lilla mamma, hon satt och väntade att någon skulle komma:))
Typiskt henne, till slut hade hon fikat själv. En rosa tårta hade hon köpt:(((

Vi var nämligen lite sena för att vi var ju och hejade på Thelma på utställning.
Johanna visade Thelma lika galant som hon alltid gör. Det var första gången för Thelma,
jag tyckte hon fixade det riktigt bra.



Det är inte lätt att vara 4½ mån och komma in i en badmintonhall med flera hundra hundar.
Och sedan ska man dessutom stå och gå på ett visst sätt:)



Carro (Thelmas matte) stod utanför ringen med nerverna under full kontroll
som alltid:))



Ja hur det gick, Thelma kom 2:a efter Linns jättesöta Peringos Eva
Klart att det lilla lakrits trollet är sött, Anneli är ju moster till henne:))
Grattis Linn och Eva.

Nu ska jag göra en god middag, tror att det blir fläskfilé.

Hörs  Lena

Kommentarer
Postat av: Gollum med flock

I egenskap av uppfödare så gratulerar vi dig/er till lilla T:s framgång i utställningsringen.

Dagen i övrigt verkar ha varit riktigt trevlig. Hoppas helgen fortsätter i samma anda.

2009-02-14 @ 18:56:38
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: linn och eva

tack för sällskapet idag! Fina bilder på lilla T. Pussa Anneli från systerdotter och mig. kramkram

2009-02-15 @ 00:46:30
URL: http://www.peringos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0